Na této webové stránce používáme soubory cookies. Podrobné informace o používání souborů cookies jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.
Etický kodex upravuje chování společnosti ProCredia, a. s., jejich zaměstnanců a spolupracujících partnerů. Etický kodex (dále jen „Kodex“) stanovuje etické normy chování při poskytování finančních služeb klientům. Cílem Kodexu je
Kodex je jednou ze základních norem společnosti ProCredia, a.s., k jehož dodržování se společnost dobrovolně zavázala.
Dodržování etických a právních norem
ProCredia, a.s. při výkonu své činnosti dbá, nad rámec svých zákonných povinností, o dodržování etických pravidel upravujících postupy a chování vůči klientům. Veškerá činnost společnosti je v souladu s etikou a nemá negativní dopad na klienta společnosti nebo její obchodní partnery.
Dodržování principu objektivního, rovného a nestranného jednání, zákaz zneužití asymetrie postavení instituce a klienta
ProCredia, a.s. přistupuje ke všem klientům nestranně a neuplatňuje neodůvodněné zvýhodnění. Při poskytování služeb nenadřazuje zájem svůj nad zájem klienta a nesnaží se zneužít svého postavení a vnutit klientovi nerovné nebo nespravedlivé podmínky smluvního vztahu.
Pravidla obchodní činnosti společnosti
Základním posláním společnosti ProCredia, a.s. je pomoc klientům v jejich životních situacích a nabízená řešení musí být ku prospěchu klienta. Služby poskytuje společnost transparentně, profesionálně, kvalifikovaně, čestně a svědomitě, s řádnou péčí, s přihlédnutím k individuálním podmínkám a požadavkům klientů.
Průhlednost a srozumitelnost informování klientů
ProCredia, a.s. poskytuje klientům ohledně svých služeb a podmínek, za kterých jsou nabízeny, objektivní, transparentní a pravdivé informace, srozumitelné pro běžného klienta, na kterého je daný produkt zaměřen.
Povinnost poskytovat dostatečné informace před uzavřením smlouvy a v průběhu jejího trvání
ProCredia, a.s. poskytuje klientům úplné a dostatečné informace týkající se budoucího nebo existujícího smluvního vztahu klienta se společností, včetně detailní specifikace nabízené služby. Tyto informace poskytuje klientovi před uzavřením smlouvy v časovém předstihu přiměřeném pro prostudování smlouvy, a v průběhu trvání smlouvy klienta informuje o připravovaných změnách podmínek v dostatečném časovém předstihu stanoveném ve smlouvě.
Zákaz nevhodných motivačních postupů
ProCredia, a.s. posuzuje vhodnost služby pro určitého klienta na základě skutečností zjištěných při jednání o smluvním vztahu a nenabízí službu budoucímu klientovi, u kterého je zřejmé nebo vysoce pravděpodobné, že by nemohl dostát svým smluvním závazkům. Při sjednávání smluv společnost nenarušuje právo na soukromí klienta a nadměrně ho neobtěžuje. Respektuje právo klienta na ochranu osobnosti.
Dodržování pravidel pro reklamní a propagační činnost
ProCredia, a.s. u svých služeb a reklamní činnosti uvádí pravdivé informace, bez prvků klamavé reklamy, nezamlčuje důležité skutečnosti a nenabízí výhody, které nemůže zaručit. Dodržuje principy serióznosti reklamy, což platí i pro srovnávání vlastní služby se službami konkurence.
Dodržování dobrých mravů, pravidel hospodářské soutěže, obchodních zvyklostí a poctivého obchodního styku
ProCredia, a.s. dodržuje dobré mravy, pravidla hospodářské soutěže, obchodní zvyklosti a pravidla poctivého obchodního styku. ProCredia, a.s. soutěží s obdobnými poskytovateli nabídkou kvalitních služeb a nepodbízí se klientům poskytováním neodůvodněných výhod. ProCredia, a.s. se vyvaruje nepravdivých, pomlouvačných a opovržlivých výroků o službách konkurence.
Dodržování ochrany osobních údajů a důvěrnosti obchodních informací
ProCredia, a.s. zachovává důvěrnost informací souvisejících se smluvním vztahem ke klientovi a dodržuje povinnost mlčenlivosti. Osobní údaje o klientovi zpracovává v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů.
Informace o postupu pro podání podnětu nebo stížnosti klienta a o způsobu jejího vyřízení
ProCredia, a.s. seznamuje klienta s možností podat podnět nebo stížnost na její činnost a s postupem uplatňovaným ve společnosti pro řešení stížnosti, včetně možnosti dalšího postupu v případě jejího nevyřízení nebo nespokojenosti klienta s vyřízením stížnosti. Klient může podněty či podání uplatnit prostřednictvím:
e-mailu: info@procredia.cz, na adresu společnosti: Papírnická 2809/10, 326 00 Plzeň, osobně u vedení společnosti (po předchozí domluvě).
Dodržování etického kodexu
Dodržování tohoto Kodexu je sledováno vedením společnosti ProCredia, a. s. Při porušení Kodexu přijímá společnost vůči zaměstnancům přiměřená opatření v souladu s pracovně právními předpisy. Porušení Kodexu ze strany smluvních partnerů jsou řešeny v souladu se smluvními vztahy a může vést i k ukončení spolupráce.
V Plzni dne 1. 7. 2014
Na této webové stránce používáme soubory cookies. Podrobné informace o používání souborů cookies jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek, proto je není možné vypnout. Váš prohlížeč můžete nastavit tak, aby tyto soubory cookies blokoval. Upozorňujeme vás, že v takovém případě některé části webových stránek nebudou fungovat.
Tyto soubory cookies nám umožňují analyzovat využívání našich webových stránek, měřit návštěvnost a získávat další informace o provozu webových stránek. Cílem je zlepšovat výkonnost našich webových stránek.